Kaj
  • Fitnes
  • Prehranski svetovalec
  • Pilates
  • Skupinska vadba
  • Tek
  • Joga
  • Gimnastika
  • Smučanje
  • Tenis
  • Golf
  • Borilne veščine
  • Ples
Kje

IZTOK POGAČNIK – licencirani AFP osebni trener in fitnes inštruktor.

Sem sodobni osebni trener in fitnes inštruktor z opravljeno evropsko in ameriško licenco. S fitnesom in z njim povezanimi aktivnostmi se ukvarjam že od leta 2008. Moje trenerstvo izhaja iz anatomije človeškega telesa in je osnovano na pravilnih gibalnih vzorcih. Ti ob upoštevanju energijskih procesov našega telesa sestavljajo programsko matriko, po kateri se izvaja celoten program treninga. Nudim osebno trenerstvo aktivnim in neaktivnim posameznikom, profesionalnim in rekreativnim športnikom pa tudi starejšim in vsem po poškodbah oziroma operatvnih posegih, kateri si želijo hitrejšega okrevanja in vrnitve v stanje pred poškodbo. Program treninga je individualiziran, sestavljen za vsakega posameznika posebej. Pri svojem delu namreč upoštevam tvoj spol in starost pa tudi zdravstveno stanje, bolezni in morebitne predhodne poškodbe, ter seveda tudi tvoje želje in pričakovanja. Na tej osnovi postaviva dosegljive kratkoročne, srednjeročne in dolgoročne cilje. Nerealni cilji namreč vodijo v neuspeh, zato se jim že na začetku preprosto izogneva. Prvi posvet in trening z mano sta popolnoma brezplačna. Posvet si bova vzela kot sproščen pogovor, kjer bova definirala pojem in pomen fitnesa, tvoje želje in cilje, ter se pogovorila tudi o tvojem zdravju, morebitnih predhodnih poškodbah in prestanih operacijah. S pomočjo vprašalnika bova opredelila tvoje zdravstveno stanje in ugotovila, ali lahko brez zadržkov začneva s treniranjem. V primeru bolj rizičnega zdravstvenega stanja bova namreč počakala zdravniško soglasje. Izračunala bova tvoj indeks telesne maščobe in tako postavila tvoje srednjeročne in dolgoročne cilje. Določila bova tudi varno območje tvojega srčnega utripa pri aerobni aktivnosti (hitra hoja, tek, kolesarjenje) za krepitev srčno-žilnega in dihalnega sistema. Po posvetu in uvodnem brezplačnem treningu se bova dogovorila o najinem nadaljnjem sodelovanju. Nudim več vrst treningov:
– izboljšati kvaliteto življenja, skoraj vsak ima neke manjše ali večje zdravstvene težave, se srečuje z bolečinami v različnih predelih telesa, probleme s preveč kilogrami, slabim počutjem…
– izguba maščobne mase
– krepitev mišic in odpravo zategnjenosti in bolečin v vratu, ramenih, lopaticah in v križu, do katerih prihaja predvsem zaradi nepravilnega sedečega položaja in premalo aktivnosti
– oblikovanje telesa z možnim posebnim poudarkom na utrjevanju zadnjega dela ramen ,nadlahti, trebuha in zadnjice
– trening za starejše, katerega sestavlja anaerobna vadba z lastno težo in utežmi, ki poveča mišično maso in moč skeletnih mišic, izboljša ravnotežje, poveča učinkovitost gibanja in porabo energije, ter zmanjša možnost osteoporotičnih zlomov, v kombinaciji z aerobno vadbo (hitra hoja, tek, kolo)
– trening za osebe z astmo, sladkorno boleznijo tipa 1 in 2, mikro vaskularnimi komplikacijami in drugimi srčno-žilnimi boleznimi
– trening za povrnitev mišične moči, kot rehabilitacija po poškodbi
– trening za mišično eksplozivnost
– trening za mišično vzdržljivost
– specializiran fitnes trening:
> nogometašev, ki ga sestavlja eksplozivnostni trening spodnjega dela telesa,
> pa atletov šprinterjev,skakalcev v višino in daljino (šprint, skok, strel)in vzdržljivostni trening zgornjega dela telesa, in pa maratoncev.

Celoten trening dela torej temelji na eksplozivnosti in vzdržljivosti, s tem da za zastavljen cilj po nepotrebnem ne povečujeva mišične mase. Telo mora namreč ostati primerno lahko z močnim poudarkomna eksplozivnosti. Primer dveh popolnoma različnih treningov, ki ju med seboj kombiniram,saj drug drugega dopolnjujeta:
1.) light-high-rate-power trening
2.) heavy-low-rate-powertrening
– nudim tudi prehranska priporočila

Menim, da je dober trener tisti, ki ima znanje in se je sposoben posvetiti in prilagoditi svoji stranki ob upoštevanju njenega značaja, želj in fizičnih zmožnosti, ji realno predstaviti dejansko stanje in možnost napredka, ter jo s pomočjo individualiziranega programa pripeljati v svet zdravega gibanja in boljše telesne pripravljenosti.

Ocenite nas in napišite vaše mnenje

Vaša ocena predstavitve

angry
crying
sleeping
smily
cool
Brskaj

Za podajo mnenja je priporočljivo, da je dolgo vsaj 140 znakov :)

Dodatne informacije

      You agree & accept our Terms & Conditions for submitting this information?

      Your request has been submitted successfully.